1/27/2017

Bugün günlerden Perşembe...

Bugün günlerden Perşembe...

Bugün perşembe, ayın her perşembesi Sultanahmet Caferağa Medresesi Türk Kültürüne Hizmet Vakfı'nda mozaik dersleri veriyorum. Bu sene 10.ncu yılım. Çok keyifli bir atmosfer. Çevremdeki insanlar bile o kadar alışmışlar ki benim her perşembe Sultanahmet'e gidişimi, bugün emlakcım aradı ve "kusura bakma Aysel Hanım, derste olduğunuzu biliyorum" diye söze başladı. Çok güzel, hoşuma gitti.

Burası keyifli bir atmosfer ve bende günün keyfini çıkardım. Yolda gelirken fotğraf makinamla biraz resim çektim. Onları da sizinle paylaşmak istiyorum. Sıkılmazsınız umarım.

Bugün günlerden Perşembe...

Bugün günlerden Perşembe...
Vapurda küçük serçeler, hava o kadar soğuk ki onlar bile üşüyorlar.

ÜsküdarPuslu bir İstanbul sabahı. Üsküdar.

Bugün günlerden Perşembe...Kız Kulesi



Bugün günlerden Perşembe...

kar adamCaferağa Medresesi'nde kardan adam.

Caferağa MedresesiZeynep Hanım ve Engin Bey. 

PapağanlarPapağanlar medrese önündeki ağaçta tünemişler. Ancak bu kadar yaklaşabildim.

Caferağa MedresesiBurcu ve Handan Hanım

Gün batımı bir başka güzel İstanbul'da.Gün batımı.

Galata Kulesi ışıklarını yaktı.

Eminönü

Bugün günlerden Perşembe... 

Bugün günlerden Perşembe... Topkapı Sarayı gün batımıyla muhteşem bir renk görseli sunuyor. Ve bu şehirde yaşamak herşeyiyle değer.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder