1/18/2017

Tarihte Kadın Kahramanlarımız

İz'ler2 adlı sergi muhteşem güzel geçti. Kadınlarımız ve hikayeleri herkes tarafından özel ilgi gördü. Sergiyi merak edenler ve gidemeyenler için:

                                                Karanlığımızı aydınlatan kadınlarımıza,
Konuşamayanlar, görüp de söyleyemeyenler, uyuduğumuzda üstümüzü örtenler, elini öpüp duasını aldıklarımız, yakılan, taşlanan ya da uğrunda savaş çıkarılan kadınlarımız. 

                                       Sıra sıra dizildiler karşıma;
                                       Birer birer anlattılar. Ben dinledim. 
                                       Şarkı söylediler. Ben dinledim.
                                       Dans ettiler. Ben seyrettim. 
                                       Fısıldadılar. Ben duydum.


Tarihte Kadın KahramanlarımızHediye

cefakar kadınlarımızMatmazel

Tarihte Kadın KahramanlarımızAfife

kozasından çıkmış kelebek kadınımızKoza

Tarihte Kadın KahramanlarımızGül Esin


Tarihte Kadın KahramanlarımızŞehrazat

Yabancı

Tarihte Kadın KahramanlarımızYeter


wave mosaicDeniz Kızı

töre için yapılmış mozaik yorumTöre

Tarihte Kadın KahramanlarımızSabiha Gökcen, göklerde özgürce uçan kadınlarımız için.

Tarihte Kadın Kahramanlarımız, bizlerin önünü açmış ve gerçek mücadele vermişlerdir. Bizde onların anısına saygı olarak mozaik yorumla büstler çalıştık.



Cilvenaz


Saraylı

Tarihte Kadın KahramanlarımızSelma Rıza

Koza

Yarın




şans veren melek mozaik yorumPeri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder